Aula MIL de l'IES Jaume I de Borriana

Aula MiL és un programa d'enriquiment matemàtic i lingüístic del nostre centre. L'alumnat des de 1r a 4t d'ESO és seleccionat per les altes qualificacions en matemàtiques i valencià. També s'ofereix als alumnes de 2n de Batxillerat per a preparar les olimpíades matemàtiques o les proves PAU.

La seua participació és voluntària, sent obligatori el vistiplau per escrit dels pares.

Es dedica una hora presencial del dimarts (14.20-15.15) alternant cada setmana matemàtiques i valencià per cicles, fora de l'horari lectiu.

Les activitats més destacades són la participació en les proves Cangurets i Cangur, Olimpíades matemàtiques, concursos de narrativa o poesia (Sambori, Carles Salvador, Casimir Melià, microrelats de Cruïlla), concurs de fotografies de la UV i l'elaboració de la revista virtual Aula Mil, on s'inclouen documents i creacions realitzades en MiL valencià.

A més l'alumnat pot participar al Facebook Mil, que ofereix enigmes, xifres i lletres perdudes, concurs de disfresses, la publicació virtual dels microrelats, que reben votacions, i altres concursos.

Durant el curs 2015-6,  32 alumnes d'ESO estan participant activament.

Polseu damunt d'aquest enllaç per a accedir a la programació.

Polseu en aquest enllaç per a veure la revista de l'Aula MIL del curs 2016 en format pdf

Polsa damunt d'aquen enllaç per a acedir al nostre Blog del Club de Lectura de l'Aula MIL